Friday, November 11, 2011

Pengantin

Coz today is 11/11/11..so memang ramai GILER yang pilih tarikh hari ini untuk majlis perkahwinan termasuklah  JIRAN belakang rumah aku a.k.a Nek Su aku punya anak (kira mak cik aku jugalah!). .Disebabkan hari ini HARI BAHAGIA (akad nikah aje hari ini) dia. . aku pun nak merakamkan ucapan TANIAH dan SEMOGA HUBUNGAN mereka KEKAL SEPANJANG HAYAT...AMIN.

Walaupun orang belakang itu tengah busy GILER! Tapi aku buat selamba badak aje. Aku tak ada kawanlah nak pergi sana! Dahlah yang ada dekat sana kebanyakan remaja(budak sebaya aku) semuanya LELAKI!! OMG!! Aku takut kena kacau aje. . .BENCI!! Tapi malam ni aku kena pergi juga sebab ada majlis berinai. HUH! Takpelah mak cik sedara yang rapat dengan aku pun follow sekali. Tapi itulah. . .aku kena tolong anak dia yang 3 KEMBAR! Wah, penatlah aku jawabnya!!

Oh. . . my dearest cousins please come faster.

p/s: kalau aku ada masa nanti aku masukkan gambar majlis BERINAI dan majlis RESEPSI esok..ala. . .majlis RESEPSI itu ESOK! Majlis BERINAI MALAM ni!. . .aku minta tolong u all doakan yang TERBAIK for the pengantin! Semoga hubungan mereka KEKAL BERPANJANGAN HINGGA KE AKHIR HAYAT. . .AMIN

~<3. . .LOVE U ALL


No comments:

Post a Comment