Wednesday, January 18, 2012

firSt 2012 PoSt~!

Assalamualaikum
Selamat Sejahtera
Annyeonghaeseyo
and 
                 ikut bangsa dan negara korang la..<<hahahaaa...>>

This is my first post for 2012...
THE FIRST THING I WANT SAY IS~~....
HAPPY NEW YEAR~!!!!!!!!!!!!
<<aku tahulah dah lambat tapi terima aje lah! baru bulan satu lagi pon..!!>>>

Tahun baru ..
bermakna...................
UMUR AKU DAH MENINGKAT~!!
<<OH! I'm getting OLDER..huhuhuuu>>

Untuk PENGETAHUAN korang semua,..
umur aku sekarang 
ialah.....
..............................
....
15 TAHUN~!!!
<<bikin gempak jer..hahahaaa>>

Meaning of my age is..
I'm going to take PMR~!!
<<participant of PMR~!!!>>

PMR??
WHAT'S THAT??!!
In Malaysia,
all 15 years old student..
will take an examination
that is call..
Peperikasaan Menengah Rendah
<<PMR>>
<<Bagi pembaca blog yg merupakan orang Malaysia
dia orang tahulah apa PMR tu>>

SO??
So, ..
aku akan menjadi BUSY
selama 9 BULAN!
<<tolak bulan  1, jadilah 9>>
I'm very AFRAID  !!!
huh!
RELAkS..sudah!
..hahahaaaaa

Selama 9 BULAN aku
menjadi
BUSY~!!
aku, 
BERKEMUNGKINAN BESAR
akan..
UPDATE
blog
HANYA SELEPAS PMR 
atau
MASA CUTI SEKOLAH
..maybe~~
<<sebelum ni pun bukan aku selalu update blog>>

JUJUR aku
bagi tahu
BAHAWA
aku akan
KURANG ONLINE
kerana BUSY 
dengan 
ULANG KAJI,
KELAS TAMBAHAN
dan 
sebagainya.....

HUH!
MENYUSAHKAN ~!!!

Tak apalah
demi 
MASA DEPAN 
aku juga..

POSITIVE THINKING GIVE A EXCELLENT RESULT~!!
<<pegang kata-kata aku ni~!!>>


p/s: PLEASE WISH ME LUCK FOR THIS YEAR!!!
Aku harap sangat korang semua TOLONG DOAKAN 
yang TERBAIK untuk AKU !
Aku juga akan MENDOAKAN yg TERBAIK untuk KORANG SEMUA~!
LOVING U ALL ALWAYs~!
#someone special have taking my heart away!
hahaaa..
LOVE U




No comments:

Post a Comment