Tuesday, February 21, 2012

ApA YanG AdA DalaM BukU ContenG AkU??

Assalamualaikum
Annyeohaeseyo
Good Morning
and..
seangkatan dengannya
huhuuhuuuuu

Nak tahu tak apa yang ada dalam
BUKU CONTENG AKU??

<<OFCOURSE la semuanya CONTENGAN aku>>
hahahaaaa

NOPE~!!!!

Ada yg 
aku conteng
DAN
ada yang
KAWAN AKU CONTENG
<<dh kwn aq nk conteng...bagikan~!!!>>

"Saje jew 
aku nk letak post ni.."

<<FAKE~!!! LIE~!!!>>

FINE~!!!

AKU SEBENARNYA TAK TAHU NAK POST APA LAGI~!!!!!!

Pada minggu lepas
<<17&18 Februari 2012>>
sekolah aku
<<SMKDA>>
telah menganjurkan satu program
iaitu
KEM MEMBINA SAHSIAH DIRI
<<tapi xde pun aku berubah>>
huhuhuuu..
BELUM  CUKUP MENYENTUH

<<nanti aku bagi tw apa aktivitinya>>

DISEBABKAN
TAK ADA GAMBAR
<<Pihak sekolah lom masuk lagi gambar berkenan di dalam laman web sekolah>>

AKU TAK NAK BAGI TAU AKTIVITINYA TANPA GAMBAR~!!
<<tak de semangat~~!!!!>>
=="
booooooo~~~

CLOSE THE STORIES..

BUKU CONTENG 
aku merupakan
BUKU SEKOLAH
<<membazir~~>>

SEBENARNYA
buku ada banyak lebih
so..
aq ambik satu jew..
<<SATU JEW~!!>>

NAK TENGOK APA YANG AKU CONTENG???
SILAKAN...

CONTENGAN 
MISZ SABRINA



FRONT PAGE~!!!



SUNSET IN THE BOOK~!!!

Kawan MISZ SAB yang buat

Dy tengah BORED GILEW~!!!

Misz Sab yg CONTENG

COMEL TAK??
huhuhuuu~~~

comel kn~~~
<<over la pulak>>
hahahaaa~!!!


p/s: kalau gambar tu dah ada nanti<<gambar aku pergi kem>>
aku post kn la...
INSYA ALLAH..
#love u all~!!

No comments:

Post a Comment