Friday, March 22, 2013

Holiday or "Horror" Day...??


Hey Guys!!!

it's HOLIDAY WEEK

hari ni, permulaan bagi cuti penggal pertama *winkwink* ..huhuu. tapi bagi mereka yang berada dalam tahun peperiksaan, anda tidak dapat bercuti *joke* ...hahahhaaa

bila cuti sekolah ni, kita nak buat apa yang kita nak, lepak dengan family, siapkan kerja-kerja yang tak siap, tidur sepuas-puasnya, pergi holiday, online sepuas-puasnya, baca novel sepuas-puasnya dan pelbagai lagi aktiviti yang menjadi kebiasaan para pelajar (termasuklah aku)

TETAPI

nasib sentiasa tidak menyebelahi kita sebagai para pelajar. asal cuti jer cikgu bagi homeworks menimbun-nimbun bak gunung jerai! asal homeworks banyak jer mesti cuti sekolah! *haissshhhh* . nak rest pun tak tenang tau. *tak suka tak suka*

kenapa aku kata "horror" day coz, cuti sekolah ni....
  • homework menimbun
  • kelas tambahan Sabtu, Isnin, Selasa & Jumaat
aaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...rosak program aku!! (apa program aku??)

hehhehee...senang citer, cuti ni aku banyak meluangkan masa


 bersama buku....................................dan kertas  -..-

tapi yang paling penting, masa aku untuk membaca novel mesti ada~! tak kira! nak baca novel juga! huhuhuuuu

ok la tu jer aku nak habaq mai kat hampa semua. actually, aku tengah layan balik video Matluthfi. huhuhuu..best giler~!!

p/s::

  • nak baca novel
  • Mersing or PD??
  • mama balik...yeayy!!!
  • esok kelas kimia T,T


No comments:

Post a Comment