Friday, March 1, 2013

Nur Amirah Bte. Aziz



Hey guys~!! apa khabar semua? sihat? harap begitulah yer. ok. hari ni, aku nak cerita sikit pasal salah seorah bestie aku ni. budak ni dah nak pindah minggu depan. dia dapat second intake untuk SBPI Selandar. amazed right? happy sangat sebab dia dapat peluang untuk meneruskan pelajaran ke tempat yang lebih bagus but...sedih sangat sebab dia nak tinggalkan Ocean Bloom (nama group kita orang).... tak mo sedih-sedih bagai, doakan je yang terbaik untuk dia, kan? dia bukan pergi jauh sangat, dalam melaka juga. kalau free boleh jenguk dia. 
Jemput baca semua ^^
Nur Amirah Bte. Aziz


see that girl up there?? siapakah?? dialah Nur Amirah Bte. Aziz. lebih selesa dipanggil Mirah Aziz atau Mirah ('h' tak boleh tertinggal). anak kedua daripada 4 orang adik-beradik dilahirkan pada 18 september 1997 *tempat lahir, tak sempat nak tanya lak..hehe*. mirah ni sebaya dengan aku la...

peminat setia kepada Key (SHINee), SHINee & Shahir AF8. bila sebut pasal SHINee, confirmlah si mirah ni K-POPers (bukan kiah propah yer). kau tanyalah semua pasal Running Man, mestia dia boleh cerita daripada start Running Man sampailah habis cerita Running Man *itupun kalau dia tengoklah*. mirah ni suka bercerita, *kalau masuk pertandingan bercerita, confirm menang*..hehehe. layan dia bercerita, memang best...sampai ke esok tak sudahnya. hehehee *jangan marah ya mirah*

macam mana aku boleh jadi rapat & kenal dengan minah ni?? hurmm...aku pun tak berapa nak sure macam mana. kita orang mula kenal masa form 2. masa tu dia kelas Dahlia & aku kelas Bakawali. kita orang jadi rapat masa hujung tahun. kalau tak silap akulah kan...masa tu dalam bulan 10. sebelum aku kenal mirah, aku memang tak pernah nampak pun muka dia walaupun masa tu kita orang satu block. kita orang kenal sebab fifee kenalkan. fifee kenal dengan mirah masa dia orang pergi roombongan sekolah. panitia agama Islam ada buat rombongan buat peljar yang berjaya score A+ untuk agama dalam peperiksaan pertengahan or akhir tahun *aku tak ingat yang mana satu*. aku tak dapat join coz markah aku 80% jer... if i'm not mistaken, kita orang kenal sebab novel. *masa tu aku telah disuntik virus-virus novel dalam otak aku oleh kak Jah.* fifee bagi tahu mirah yang aku ada banyak novel kalau nak pinjam. so...start masa tu lah kita orang jadi kawan. kita orang start tukar-tukar novel. dia pinjam novel aku, aku pinjam novel dia. kira fair lah.

masa form 3 kita orang jadi classmate. itu yang menjadikan kita orang bertambah rapat. masa form 3 lah kita orang kenal hati budi masing-masing *eceh ayattt....* mirah ni seorang yang sangat peramah. so aku gelarkan dia...budak over peramah. walaupun baru kenal orang tu tak sampai satu hari, dia dah boleh bercakap dengan orang tu macam dengan kawan-kawan dia yang lain. ok lah tittle over peramah tu. heheheh

dalam group kita orang ( Ocean Bloom), kita orang gelarkan dia sebagai omma/unni sebab perangai dia kadang--kadang macam omma, kadang-kadang macam unni. *aku appa*.dia sangat caring dekat Solehah, one of my besties and one of Ocean Bloom members. dia orang berdua rapat sangat, aku tengok dah macam adik-beradik. berkepit jer budak dua orang tu macam belangkas! jeles pun ada gak! maklumlah satu kelas tahun ni. 

hurm...lepas ni mirah dah tak ada. tak ada lagi orang nak bercerita dekat aku pasal korean variety show, tak ada lagi senyuman dia yang cute tu, tak ada lagi angin kus-kus dia, tak ada lagi bebelan dia. rasa kekok pun ada gak nnti. hurm..

For Mirah Aziz ::

jaga diri kat sana. Jangan asyik nak angin jer..hehe. jangan pernah putus-asa. Think positive. Always smile. Nanti free..kita jumpa yer. Jangan lupakan aku. Maafkan segala kesalahan aku yer budak.  Jangan kena home sick lak nanti. Hehehe…
will be miss you, friend J



from us, to you

-Muhammad Ali-

sampai disini sahaja buat kali ini, moga kita berjumpa lagi :D
*ayatku begitu skema*

p/s::

# next week exam....aahhhhhh!!
#cikgu nak semua nota kimia mggu dpan! aduuhhh
#not prepare anything for the exam...hurmmmm
#rambutku telah digunting :D
#hoping the best for the first exam




No comments:

Post a Comment