Friday, May 31, 2013

Diary Versi Sab Si Chubby


holla beauties and beasts!! Beasts?? opss....handsome actually *tayang gigi putih ku ini* hehehe. rindu dekat aku tak?? *perah santan jap* hehehe moving crazy rabbit . rindunya aku dekat blog ni >< *jangan anda perasan disini* hahahaa.. lama dah aku tak update blog. busy katakan. *peluru sedas please...!* beaten onion head  actually, i'm not too busy but ....................biasalah penyakit malas ni selalu datang. aku tengah berusaha untuk menghabiskan cerita AGD ( A Gentlemen's Dignity) kat internet so, ada kemalasanlah sikit untuk update blog. hehehehe. *Kim Dong Jin Oppa*  admire2 onion head  ok ok stop about the AGD drama... hohohoo

1. First Story 

Aku nak cerita sikit pasal 23/05/2013 lepas bersamaan hari Khamis. ada apa dengan hari tu??? aku sendiri pun tak berapa nak sure. hahahah just kidding. hehehe    relaks la der sis....jangan marah-marah..hehehe

pada tarikh berkenaan my first high school bestie sambut birthday dia yang ke-16 .. happy birthday crazy rabbit  

tontonan semata-mata. sumber :: Mak Bedah Google


nama bestie aku Wan Umi Syahirah atau dia lebih suka nama Atuk Aki main kira-kira...hahahaha.. *joking* panjang giler sebenarnya nama yang dia suka *search dekat Fb jap* crazy monkey 078 ok dah jumpa...ni dia namanya:: Akira Vesprina Theothanasia Etheofushia panjangkan nama dia??

dia ni seorang otaku *sesiapa yang minat anime dia fahamlah*  semua jenis anime dia layan. peminat setia Jepun tetapi sekarang sudah membuka hati untuk menerima gelombang KPOP *ini semua gara-gara Miza*  time aku tak berapa nak minat, dia minat lak. ahhh lantaklah help crazy rabbit . 





inilah minah yang aku habaq sat tadi.cute tak?? minah ni kadang-kadang macam tomboy. apa sebab aku suka berkwan dengan minah ni?? entahlah. dia jenis yang selamber badak kot crazy monkey 100  minah nilah yang ajar aku melukis anime *sampai sekarang aku masih kurang pandai melukis anime lagi2 tang kepala* drama crazy rabbit hehehe. tak ada bakat lagi. huhuhuu.  aku tak tau nak habaq apa lagi pasai budak ni. ingat nak bagi present tapikan........................................masa gi Cherating hari tu aku lupa nak beli kill me crazy rabbit so no present ........ *meraung* 

ini je kot yang aku nak share pasal minah cute ni.  *jari kat pipi*  


2.  Holidays~~ 



sumber:: Pak Cik Google

semua orang tahu yang sekarang ni cuti pertengahan tahu. *bestnya*crazy monkey 099 .......... tapi tinggal seminggu jer lagi *ohhhh...sedihnya* crazy monkey 029 . cepat benar masa berlalu. hurmmmm.. haissshhh~~~~~~~~~~~~

bersempena dengan cuti sekolah ni *macam iklanlah pulak*   hehe....pada 26 Mei sehingga 28 Mei aku and family pergi ke Cherating, Pahang bye2 onion head kita orang stay dekat Swiss Garden Resort & Spa dekat Beserah *ala....tak berapa jauh dari Cherating*


Kita orang pergi Pahang dengan mama coz ayah ada event Cub Prix dekat  Terengganu *siapa yang pergi tahulah*. walaupun begitu, ayah tetap ada. lepas selesai kerja dekat sana, ayah datang jumpa kita orang. yang best tu ayah belikan sata dan keropok lekor !! my favorite !!!!!!!! embarrassed1 onion head

masa malam first dekat Pahang, kita orang pergi Teluk Chempedak. bapak argh! happening giler tempat tu! even  pukul 1 pagi! crazy monkey 006 ayah cakap tempat tu memang happening lagi-lagi cuti sekolah. dari petang sampai esok paginya masih ada orang! dekat situ ramai budak-budak remaja melepak. well, cuti sekolahkn. masa kat sana ingat nak beli souvenir  tapikan.................hehehehhe lupa la sebab dah nampak Chatime *penumbuk sedas* crazy monkey 092

esoknya, kita orang pergi Terengganu *bukan jauh nau* tapi bukanlah Kuala Terengganu sampai Kemasik jer. Sebenarnya kita orang pergi Ganu sebab nak pergi tengok Site dekat Kemaman then nak pergi Kedai Aziz Sata *bukan Aziz Sattar* cukup famous jugalah kedai tu.     aku suka sata dia!! sedap!  embarrassed4 onion head

hari terakhir kita orang just lepak, main dekat pantai, mandi dekat kolam *aku jer yang tak swimming.malas*  sleeping onion head huhuhuu. kita orang check out daripda hotel around 11.30a.m then teruskn perjalan untuk ke Temerloh. nak rasa ikan patin dekat Temerloh. aku nak habaq sikit pasal ada satu kedai ikan patin dia.....SUPERBBBBBBBBBBBB!!!! SEDAP BHAI!   good job onion head gini ha! korang pergi ikut jalan lama, ada perhentian lama dekat area Temerloh...kalau tak silap akulah. pergi kedai yang last sekali. apa entah nama kedai tu. tapi lauk dia....banyak uwww!!!  kita orang ambik ikan patin buah masak lemak tempoyak! mahallah juga. biasalah ikan patinkan.

ini aku nak bagi buah tangan buat hampa semua  
MAKLUMAT :::: AKU TAK SUSUN GAMBAR NI beg onion head


atas ni gambar hantaran my uncle Zareen.
SELAMAT BERTUNANG BRO!



yang atas ni pula MY FIRST SPAGHETTI MEATBALLS made by Sabrina Razak
cheer2 onion head


Welcome To Kuantan

hotel kita orang stay




little brother :D

mama sayang~~~





sirap bandung 3 layer

asam boi






comelkan kucing ni. meowwww~~~

Passion Fruit Chatime ~!!










we at Kemasik


























singgah beli lemang dekat Kemaman








dekat site


Ini cerita semalam. pergi Sunway dengan mama :D 


we at Tony Romas 
cantik view dia  full onion head

sampai sini yer... semoga berjumpa lagi  

p/s::

 homeworks calling
 nak masak, kemas rumah...warghhhhhhh
herbalife~~ erghhhhhhhh


bye white cloud


No comments:

Post a Comment