Tuesday, August 6, 2013

Yeay Yeay Yeay!! Nak Raya \(^0^)/






hey beauty and handsome~!    warghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!  RINDUNYA !!! huh! dah lama makcik tak update blog. maklumlah busy buat kuih (poyo semata-mata) hahahahaha.... hangpa semua sihat dak??  makcik sihat jer. muehehehe :3

ok ok ok...aku nak cepat coz aku nak kena pasang reben dekat langsir. adushhhhh~!!!!!!!!!!!!!!!!  

sempena hari raya yang tak lama lagi akan berlangsung ni, aku mengucapkan ...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Ucapan::

aku memohon maaf dari hujung rambut ke hujung kaki jika ada posts aku yang menyakitkan hati. almaklumlah makcik ni manusia biasa. kita pun berada dalam alam maya. manalah makcik kenal mike-mike semua. heheheh...  jadi makcik mohon beribu ampun kalau tersalah cakap, terkasar bahasa, tersalah ejaan ke.. maap le yer.. 


khas buat anda semua daripada Sabrina & Keluarga

p/s::
 tak sabar nak raya !!!!!!!!!!!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment