Monday, November 25, 2013

Bila Cuti Sekolah.......~~



hey guys! it's HOLIDAY ! Jom nyanyi lagu Boney M Hooray! Hooray!


aku tahulah..dah seminggu cuti tapi aku baru nak cakap holiday *sungguh ketinggalan zaman*. mama baru bayar internet hari ini, so baru hari ni aku dapat on0. dekat rumah nenek, pakcik pun belom bayar lagi internet. so...............sabo je la makcik  beg onion head

aku nama jer cuti sekolah tapi tak macam pun bad atmosphere onion head . aku sebenarnya ada kelas. kelas apa?? kelas apa lagi kalau buka CHEMISS CLASS! depressed1 onion head dah lah setiap minggu. perghhh! memang tak cuti ler! tapi aku kan...nakal. hehehehe. so aku decide untuk balik KD (Kota Damansara), rumah bonda tercinta. mampuihhhhh laa aku~~~ dead onion head

biarlah apa nak jadi pada aku. hohoho. bak kata pepatah "pandai makan, pandailah tanggung" 

 what so ever nah crazy rabbit ... 

biasalah kalau holiday ni, macam-macam aktiviti yang ada. macamlah sangatkan...huh! sigh crazy rabbit 

usually the common activity for the school holiday in Malaysia is......................... MAJLIS BERKHATAN 

hahahahaaa crazy monkey 001

inilah yang amat di takuti oleh semua budak lelaki. SUNAT! dia orang akan jadi macam ini --->> crazy monkey 005 crazy monkey 013 bad luck crazy rabbit boohoo crazy rabbitbad atmosphere onion headcruch onion head bila dengar jer dia orang akan disunat!

hal ini pun, tak terlepas dari family aku. yelah. lelaki Islam WAJIB sunat. hari tu (Jumaat) adik aku yang bongsu, Ammar telah disunatkan. and officially he became a man. ewahhhh officially bird onion head  

ammar memang excited giler nak sunat. kalau budak lain mesti dah pikir nak caplibut (cabut) . dia punya excited tu, hari-hari tnya mama "mama bila ammar nak sunat??" . sampai mama nak pening layan perangai dia. hahaha  hate onion head.

sebelum pergi sunat, muka excited. tersenyum je dari bangun tidur. before dia pergi... aku sakatlah dia. aku ni memang kaki sakakt. macam-macamlah aku cakap. ayahpun aku sakat sama. aku cakap "ayah jangan oengsan pulak, mama tak larat nak angkat ayah," hahaha memang hantulah aku. balik dari sunat terus landing atas tilam depan TV. tanya sakit ke tak... dia jawab TAK. pergh! siapa boleh cakap lagi "Ammar dah jadi lelaki"cheer2 onion head  dalam otak aku dah.."kau perempuan ke sebelum ni?"    

school holidays biasanya ada pergi bercutikan?? (ala tak holiday pun pi juga) so...apa plan korang semua? mesti bestkan. huh! aku? tak pi mana pun. ayah busy. hurmmmmm~~~~~ 

tak apalah..apa la nasib~~

kalau cuti macam ni, ada budak-budak sekolah yang kerja. termasuklah aku  hehe. biasalah nak mengisi masa lapang. ada satu kerja ni, yang memang setiap pelajar yang akan buat dan tidak terkecuali juga aku serta para penanam anggur yang tidak membuahkan hasil (penganggur). pekerjaannya ialah MENGHABISKAN DUIT MAPA sdn. Bhd (penumbuk se das) ko soldier baby

back to the landasan. hehehe.. aku pun kerja? of course laaaa. kerja dekat mana? rumah jer. kerja apa? jadi bibik dalam rumah dan kerani part-time. hahahaha. biasalah anak dara cuti sekolah. jaga adik-adik. huh! annoyed soldier baby  

cuti ni, aku tolong ayah business, jadi kerani part-time. hehe. dapat juga gaji. hehe. apa kerja ayah aku? Event Manager. so..kalau kau orang nak buat majlis ke apa ke boleh cari :: 
*sorry senget* 

itu je la kot cerita aku kali ni. hoho..nothing interesting mouse girl 04 

p/s ::

 excited for family holiday this coming weekend
:iconsadcraiplz:assignment cikgu Md. DIn lom siap lagi...huhuhuu

No comments:

Post a Comment